En stor del af vores historie er skrevet sammen med CULT, – vores samarbejde går mange år tilbage, og vi har gensidigt spillet en stor rolle i hinandens udvikling og succes. WONN er resultatet af en markedsanalyse, som viste et stort hul i RTD (ready to drink) markedet. Nemlig en RTD-drik uden brus.
Konceptualisering af et nyt RTD produkt
"WE ARE NOW"
Ægte mennesker i ægte situationer
I WONN-processen var vi om bord fra start – og tog del i brainstorm med CULTs udviklingsteam samt i produkt- og konceptudviklingen. Den dag i dag oplever vi stadig WONN-universet som enormt stærkt.
Hele tankegangen ’WE ARE NOW’ er kontinuerlig aktuel. Vær tilstede i nuet. Lev ærligt. Fri for teknologi. Vi lod den tankegang gennemsyre produktets design og alt visuelt materiale. Ægte mennesker i ægte situationer – uden forstyrrende elementer.
UNIKT AFSÆT
Nyt produkt til en ny målgruppe
Samtidig stillede vi spørgsmålene og søgte svarene på: Hvordan kan man lancere en RTD-drik på en ny og anderledes vis? Hvordan kan vi sikre et unikt afsæt ind på markedet? Kunne man måske involvere bartenderne på landets barer og diskoteker på en helt ny måde i salgsfremstødet?
THE LAUNCH
WONN Universet
Siden produkt lanceringen, har vi designet alt det visuelle til den launch som blev afholdt i februar 2017 i Odense! Vi varetog det samlede univers: Flaske- og etiketdesign, pack shots, tekstudviklingen, payoffs, kommunikation med målgrupperne og en målrettet marketingsindsats.