PadelPadel har store ambitioner og har indenfor kort tid åbnet centre i hele Danmark. Der er stigende interesse for Padel-sporten og derfor kræver det en unik visuel profil med de rette signaler, for at skille sig ud fra mængden af Padelcentre.
PadelPadel kom derfor til os for at få opfyldt deres ønske. At få skabt en visuel identitet med wow-effekt!
Visuel identitet, motion graphics og webdesign for landets hurtigst voksende sport - Padel
FØRSTE STEP
Et unikt logo og en online tilstedeværelse
PadelPadel havde et ønske om et simpelt logo der emmer af kvalitet, som matcher centrenes mange lækre faciliteter. PadelPadel går op i detaljen og ønsker de bedste muligheder for deres kunder. Så det var vigtigt, at man hurtigt fik den fornemmelse i deres visuelle identitet og logo.
Vi fik defineret farver, fonte og designet et logo, der kombinerer de to P’er fra navnet – samtidig med, at de er formet som et bat. Logoet findes i to versioner, så det både fungerer på web og tryk.
Hjemmesiden
PadelPadels hjemmeside blev udviklet og designet responsivt i Shopify, så de nemt selv kan vedligeholde siden fremover, og evt. tilføje en webshop på sigt. Hjemmesiden har fokus på bane/trænings-booking, priser og selvfølgelig information om de mange lækre centre.
Grafisk design
Vi designer løbende tryksager og laver grafisk materiale for PadelPadel til centrene, diverse arrangementer osv. så vi sikrer en rød tråd igennem alt deres materiale.
Identiteten overført til centrene
Den nye visuelle identitet skal selvfølgelig også kunne spottes i centrene for at skabe en helhedsoplevelse fra man booker en bane online, til man møder op i centrene. Kunderejsen skal være gennemført fra start til slut.
I centrene har vi bl.a. fået lov til at overføre identiteten med grafik til toilet-dørene og info-skærmene ved indgangen, samt sikre de rigtige farver på banenumrene.