Kunde: Logo design for flere kunder
Ydelser: Visuel identitet, Grafisk design,
Vi har alle en idé om hvad et brand er, men hvorfor er det så vigtigt for os at bruge tid og kræfter på det. Og hvad er det egentlig for noget det der “branding”. Hvis vi starter med ordet i sin oprindelige form, så er ordet brand udsprunget af præriens og cowboyernes måde at brande deres køer så man kunne skelne dem fra naboens køer. I dag bruges ordet “brand” som en fællesnævner i markedsføring. Et brand er en samling af symboler, oplevelser og værdier som afspejler virksomhedens intentioner.
Branding handler derfor om hvem man er. Det er selve grundstenen i enhver virksomhedens identitet og image. Hvis man ikke har en identitet har man med andre ord ikke et ansigt at vise udadtil. Udenforstående kan derfor have svært ved at forstå, hvem man er. Formålet med branding er nemlig, at brændemærke jeres virksomheds navn (logo) og værdier ind i forbrugerens bevidsthed. De vil automatisk tænker på jer den dag de har et behov for jeres service.