Anyday kom til os med ønsket om at styrke deres brandposition og få udviklet materiale til markedsføring, der kunne gøre dem konkurrencedygtige på et internationalt plan. Det førte til et stærkt samarbejde omkring udviklingen af brandets nye strategiske udspil, en opdatering af den visuelle identitet og produktion af nyt content.
Strategisk rebranding, visuel overhaling og kreativ content creation
Opgradering af branding
Shop anyday - pay later!
Anyday er et online shoppingunivers og en betalingsløsning der gør det muligt at betale i slices, fuldstændig gratis!
Konceptet er simpelt. De webshops som tilbyder Anyday, betaler en procentdel for servicen, så slutbrugeren kan benytte servicen ganske gratis. Det er god stil! Og tilgengæld oplever webshops’ne højere konverteringsrater, større ordrer og gladere kunder. Kæmpe win win!
Nye farveprofiler og univers
Som et resultat af den nyudviklede brandstrategi, har brandets visuelle identitet fået en overhaling der matcher de nye mål, men med fokus på at bevare den essentielle kerne – herunder logoet.
Filmproduktion af reklame/content
Som et led I den første kampagne efter rebrandingen har vi udtænkt en række videokoncepter som i samarbejde med et fantastisk team fra Impuls Film, blev til virkelighed.
Anydays concept gør noget der kunne være indviklet helt simpelt, så det var essentielt at videoerne skulle kommunikere situationer der på en lettere humoristisk vis understregede simpliciteten og den power produktet giver forbrugeren.