Vi har interviewet designeren Ole Sørensen
om hans arbejde med CULT reklamerne siden 2003.

Kan du huske de gamle CULT Shaker reklamer fra 2003? Og hele den mediestorm, der fulgte? Vi har interviewet Ole Sørensen. Manden, der designer og står bag CULT reklamerne.

“SHAKER var vores legeplads. Det gik fra opgaveløsning til familie og blev en del af vores DNA. SHAKER skulle være edgy. Faktisk så edgy, at vi kunne få allermest muligt ud af så få budgetkroner som overhovedet muligt…”

Se hele vores case om SHAKER her

Fra opgaveløsning til familie

For nyligt faldt vi over en af vores ”gamle, klassiske” CULT-reklamer med en kvindes nøgne bryster i en dansk-undervisningsbog på udskolingsniveau i folkeskolen. ”Hvilke tanker har reklamemanden gjort sig med dette foto? Og hvad er det underliggende budskab?” var teksten, der fulgte vores billede… Vi kan godt afsløre, at reklamemanden dengang bare lavede det, han syntes var f****** fedt!

Shaker var vores legeplads. Det blev personligt for os, og det gik fra opgaveløsning til familie. Den vilde og udfordrende dreng i klassen, der provokerer med vilje.
Shaker er vores baby, – og Shaker blev vores DNA

Reklamefoto af SHAKER 1. kampagne - ON!AD har lavet kampagnen