Astralis med ny energidrik

Koncept og emballagedesign af ON!AD Creatives


Astralis og Cult har igennem Royal unibrew lavet et samarbejde omkring en ny energidrik. Opgaven blev lagt hos os med et åbent brief. Vi fik frie hænder til at designe og udvikle hele det visuelle univers. Og vi elsker at få frie hænder! :)

Produktet er udviklet i samarbejde med dietister, fysioterapeuter og hele holdet bag Astralis. Og selvfølgelig spillerne selv. Til emballagedesignet faldt valget hurtigt på at give en stærk kontrast til det digitale univers. Vi gik analog!

Astralis X Cult

What a strong and glorious collab!


Designuniverset og emballagedesignet tog afsæt i det nye samarbejde. Den røde farve bandt begge brands sammen og lagde en fælles design linie. Derfra var planen at overraske med noget ingen af dem havde set før. Nemlig et analogt udviklet design af emballagen.

Collab opgaven bød også på en reklamefilm vi selv stod for, animationer, GIF´s, VFX og POS til offtrade/detail handelen sammen med separate kampagneplakater.

The analog job

Vi sætter en ære i at lave unikt håndlavede designs. Til emballagen blev skriften “To the stars”, som er Astrali´s slogan, først håndtegnet og derefter “dekonstrueret” med en scanner. Baggrunden er lavet med tegnede firkanter som er kopieret ud og også kørt igennem en scanner – med bevægelse.

The analog job

Vi sætter en ære i at lave unikt håndlavede designs. Til emballagen blev skriften “To the stars”, som er Astrali´s slogan, først håndtegnet og derefter “dekonstrueret” med en scanner. Baggrunden er lavet med tegnede firkanter som er kopieret ud og også kørt igennem en scanner – med bevægelse.

cult og Astralis med ny energy drik

Get a knife!

Igennem hele processen blev logo, ikoner og tekst skåret op i mindre stykker og limet sammen igen på nye anderledes måder. For at ensarte designuniverset blev Astralis logoet også glitchet lidt uden at tabe genkendelse.

Get a knife!

Igennem hele processen blev logo, ikoner og tekst skåret op i mindre stykker og limet sammen igen på nye anderledes måder. For at ensarte designuniverset blev Astralis logoet også glitchet lidt uden at tabe genkendelse.

Energidrik med attitude

Det var vigtigt for os at lave noget helt unikt. Og som har attitude. Emballagedesignet og den visuelle linie skulle skille sig ud. Være noget nyt og udfordrende – og have klare referencer til gaming industrien, Astralis og CULT brandet. Brandingen taler for sig selv. Bold og proud!

Energidrik med attitude

Det var vigtigt for os at lave noget helt unikt. Og som har attitude. Emballagedesignet og den visuelle linie skulle skille sig ud. Være noget nyt og udfordrende – og have klare referencer til gaming industrien, Astralis og CULT brandet. Brandingen taler for sig selv. Bold og proud!

Digital Vs Analog

By athletes-for athletes

Under hele udviklingen af denne nye energidrik til Astralis X Cult har vi arbejdet tæt med hele holdet bag Astralis. Vi var med på smagsprøvning og har haft en stor fornøjelse af at arbejde så tæt med alle spillerne og teamet ved CULT. Vi er utrolig beæret over at den store tillid er lagt ved os ved at give os så frie hænder som vi fik. Tusind tak!

Se mere om produktet her

Collab kampagnefilm

Astralis x Cult med ny energidrik.
Prelaunch video produceret og filmet af ON!AD

Update. "Final version adjusted for detail and ontrade sale."

Versionering og smagsprofil.

Her er det færdige resultat efter sidste tilpasninger til smagsprofil og SKU versionering. Astralis x CULT energidrikken kommer i 2 varianter. Lemon/Lime og Blood Orange.
Der er også designet en kampagne serie med plakater, hyldeforkanter, tray emballage, POS displays, produktfotograferingreklamefilm og SoMe Content.