Nyt brand, nyt marked ...

Wellness King


Wellness King udspringer af en virksomhed, som vi har samarbejdet med gennem mange år – Denform. Denforms ønske med Wellness King var at etablere sig på markedet med et eksklusivt brand inden for spabade og jacuzzi. Et brand som også skulle skille sig ud fra markedsopfattelsen af Denform selv.

Færre fact, mere stemning.

Eksklusivitet og luksus


Eksklusivitet og luksus var nøgleordene i vores opgaveløsning for Wellness King, som reelt var helt uden identitet og brand, da vi kom ind i billedet. Vi havde et stort ønske om at gribe Wellness King anderledes an, end hvad man ellers oplever i branchen. Historien skulle fortælles ud fra en stemning i stedet for ud fra facts. Lidt mere lækkert og meget mere nordisk. Og netop den nordiske tanke valgte vi at lade komme til udtryk i hele identiteten og looket med de lyse akvarelfarver.

Feminin Vs Maskulin

Nordisk stemning. Kvalitet og funktionalitet.


Vi dyrkede kontrasterne fra de feminine fonte og farver til de mere maskuline overskrifter. Og alle fotos og billeder blev holdt i den nordiske stemning – color graded i pastelfarver i kombination med en mørkere blå. Vores samarbejde med Wellness King har resulteret i en komplet ny brand identitet, et website, logo, flyers, plakater, skilte, bannere – kort sagt alle visuelle udtryk for virksomheden.