Produktdesign

Konceptualisering af et nyt RTD produkt


En stor del af vores historie er skrevet sammen med CULT, – vores samarbejde går mange år tilbage, og vi har gensidigt spillet en stor rolle i hinandens udvikling og succes.
WONN er resultatet af en markedsanalyse, som viste CULT og os et stort hul i det såkaldte RTD (ready to drink) marked. Nemlig en RTD-drik uden brus.

Ægte mennesker i ægte situationer.

"We are now"


I WONN-processen var vi om bord fra start – og tog del i brainstorm med CULTs udviklingsteam samt i produkt- og konceptudviklingen.

Den dag i dag oplever vi stadig WONN-universet som enormt stærkt. Hele tankegangen ’WE ARE NOW’ er kontinuerlig aktuel. Vær tilstede i nuet. Lev ærligt. Fri for teknologi. Vi lod den tankegang gennemsyre produktets design og alt visuelt materiale. Ægte mennesker i ægte situationer – uden forstyrrende elementer. Mennesker, som slipper det trygge og det kendte i selskab med WONN.

Vi havde brug for et unikt afsæt!

Nyt produkt til en ny målgruppe ...


Samtidig stillede vi spørgsmålene og søgte svarene på: Hvordan kan man lancere en RTD-drik på en ny og anderledes vis? Hvordan kan vi sikre WONN et unikt afsæt ind på markedet? Kunne man måske involvere bartenderne på landets barer og diskoteker på en helt ny måde i salgsfremstødet?

The Launch

WONN Universet!


Siden produkt lanceringen, har vi designet alt det visuelle til den store WONN celebration som blev afholdt i februar 2017 i Odense i forbindelse med den store launch! Vi varetog det samlede WONN-univers: Flaske- og etiketdesign, pack shots, tekstudviklingen, payoffs, kommunikation med målgrupperne og en målrettet marketingsindsats.

WONN blev launchet med et gigantisk showoff setup!
Se filmen her ...