Ønske om nyt design

En trofast samarbejdspartner


Bannerkompagniet er en langvarig relation her hos os. Gennem mange år har virksomheden som producent af storformatprint, bannere og eventudstyr fungeret som vores kompetente og pålidelige leverandør. Indehaver, Morten Fritz, kom til os med et ønske om at designe en ny visuel identitet, som skulle implementeres i en ny hjemmeside.

Vi fik praktisk talt frie hænder – En dybdegående konkurrentanalyse og en intern workshop gav os en indsigt i og et overblik over branchen, som generelt fremstår ekstremt corporate. Og Bannerkompagniet anført af Morten som person er netop det modsatte. Dét ville vi gerne belyse og forstærke med vores nye identitet, hvor vi fremfører virksomheden som ”klassens frække dreng”.

Bannerkompagniet hjemmeside mockup
design brand guidelines
Bannerkompagniet.dk

Ny visuel identitet


For Bannerkompagniet har vi skabt en komplet ny visuel identitet. Herunder også en helt ny tone of voice, som skal underbygge og understrege alle de styrker og fordele, som virksomheden er garant for. Opgaven omfatter udvikling af komplet nyt webdesign, nyt logodesign med et nyt grafisk udtryk, fotografering, al tekstforfatning, - og i dag varetager vi også virksomhedens sociale medier.

Nyt hjemmesidedesign

Nu med ret ryg


Hele vores grundlæggende ønske omkring Bannerkompagniet har været, at vores nye design af hjemmeside og det nye udtryk skulle være brugbart og – ligeså vigtigt – skalerbart. Kort sagt er vores mål, at Morten aka Bannerkompagniet målrettet skal rette ryggen, stolt løfte hovedet og bevæge sig fra hemmelig til bemærkelsesværdig.

Materiale prøver